beantwoord

E-ticket wel betaald, niet ontvangen

  • 25 februari 2014
  • 2 reacties
  • 588 Bekeken

Ik heb zojuist een dagretour besteld en betaald bij de Spoordeelwinkel. De code heb ik gelijk verzilverd op de site van de NS + daarbij een railrunner, deze heb ik daar betaald.
Na het betalen via Ideal gaf het programma aan dat er een fout was opgetreden en dat ik contact moest opnemen met de klantenservice. Dat heb ik gedaan. Het zou goed komen. Maar vooralsnog heb ik de tickets niet ontvangen, het kan toch niet zo zijn dat daar uren tussen zitten?? Beide tickets zijn dus betaald en afgeschreven van mijn rekening.
Het is voor mij van groot belang dat de tickets vandaag per mail komen, na einde van de middag heb ik geen gelegenheid meer om ze te printen voor vrijdag.
icon

Beste antwoord door Inge NS 25 februari 2014, 19:56

Hallo Louise75!

Ik heb je topic verplaatst naar het gedeelte 'Overige producten'. Daar past je vraag het beste. Goed om te lezen dat je de E-tickets alsnog hebt gekregen via de Klantenservice. Excuses voor het ongemak en alvast een fijne treinreis gewenst.

Vriendelijke groet,
Inge
Bekijk origineel

2 reacties

Ik heb zojuist een dagretour besteld en betaald bij de Spoordeelwinkel. De code heb ik gelijk verzilverd op de site van de NS + daarbij een railrunner, deze heb ik daar betaald.
Na het betalen via Ideal gaf het programma aan dat er een fout was opgetreden en dat ik contact moest opnemen met de klantenservice. Dat heb ik gedaan. Het zou goed komen. Maar vooralsnog heb ik de tickets niet ontvangen, het kan toch niet zo zijn dat daar uren tussen zitten?? Beide tickets zijn dus betaald en afgeschreven van mijn rekening.
Het is voor mij van groot belang dat de tickets vandaag per mail komen, na einde van de middag heb ik geen gelegenheid meer om ze te printen voor vrijdag.


Het is inmiddels opgelost doordat ik nogmaals met de klantenservice heb gebeld. Zij heeft de link voor de tickets handmatig verstuurd.
Hallo Louise75!

Ik heb je topic verplaatst naar het gedeelte 'Overige producten'. Daar past je vraag het beste. Goed om te lezen dat je de E-tickets alsnog hebt gekregen via de Klantenservice. Excuses voor het ongemak en alvast een fijne treinreis gewenst.

Vriendelijke groet,
Inge

Reageer