beantwoord

e-ticket werkt niet bij uitchecken

  • 14 januari 2015
  • 1 reactie
  • 218 Bekeken

Was maandag met een e-ticket naar amsterdam centraal en 's-avonds weer terug naar beverwijk maar bij het uitchecken bleef de e-ticket weigeren en konden wij niet naar buiten(waren met 3 man) gelukkig kwam er nog een reiziger en deze heeft ons reuit gelaten
niet goed maar wij wilde ook niet voor de gesloten poortjes blijven staan
icon

Beste antwoord door Thijs2 14 januari 2015, 19:18

Dat is vervelend, fijn dat er iemand was die jullie kon helpen. Probeerde je wel uitchecken bij het poortje met de speciale scanner voor e-tickets?

Mocht je zoiets weer meemaken dan kun je ook op de i-knop op de informatiezuil drukken. Een medewerker kan dan op afstand de poortjes openen.
Bekijk origineel

1 reactie

Dat is vervelend, fijn dat er iemand was die jullie kon helpen. Probeerde je wel uitchecken bij het poortje met de speciale scanner voor e-tickets?
Mocht je zoiets weer meemaken dan kun je ook op de i-knop op de informatiezuil drukken. Een medewerker kan dan op afstand de poortjes openen.

Reageer