beantwoord

e-tickets

  • 24 augustus 2017
  • 1 reactie
  • 55 Bekeken

Ik heb twee tickets aangevraagd op 1 winkelwagen, krijg er twee toe gestuurd met dezelfde vertrek datum
icon

Beste antwoord door Arnold NS 24 augustus 2017, 17:08

Hallo c.vinke en welkom op het NS Forum!

Wat een vervelende situatie. Als ik het goed begrijp dan heb je twee e-tickets willen bestellen voor verschillende data, maar heb je beide e-tickets voor dezelfde datum gekregen? Je zou een persoonlijk bericht kunnen sturen met je voorletters, achternaam, geboortedatum, postcode, huisnummer, e-mailadres en de ordernummers van de e-tickets. Dit doe je door op mijn naam te klikken en vervolgens "stuur persoonlijk bericht". Anderzijds kun je ook contact opnemen met de klantenservice voor hulp 🙂.
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo c.vinke en welkom op het NS Forum!

Wat een vervelende situatie. Als ik het goed begrijp dan heb je twee e-tickets willen bestellen voor verschillende data, maar heb je beide e-tickets voor dezelfde datum gekregen? Je zou een persoonlijk bericht kunnen sturen met je voorletters, achternaam, geboortedatum, postcode, huisnummer, e-mailadres en de ordernummers van de e-tickets. Dit doe je door op mijn naam te klikken en vervolgens "stuur persoonlijk bericht". Anderzijds kun je ook contact opnemen met de klantenservice voor hulp 🙂.

Reageer