beantwoord

E tickets

• 3 september 2019
  • 8 reacties
  • 203 Bekeken

Hoi,

Ik heb een vraagje. Kan ik e ticket dagje voor mijn reis online bestellen en wanneer is het actief?
icon

Beste antwoord door mrfreeze 3 september 2019, 20:46

Het is zelfs aan te raden een e-ticket zo laat mogelijk te kopen. Eenmaal gekocht kun je 'm niet meer veranderen of annuleren, dus mocht er iets tussenkomen ben je je geld kwijt.
Bekijk origineel

8 reacties

Dankjewel MoDe😉
Reputatie 7
Badge +3
Ik heb een ns flex kaart dus 40 procent korting en ik ga naar antwerpen dus het is beter e ticket via mijn mobiele te kopen Mode😉
Als u een internationaal ticket met korting wilt kopen is dat de beste manier. Vul in dat u 40% korting tot de grens heeft. Een goede reis.
Ik heb een ns flex kaart dus 40 procent korting en ik ga naar antwerpen dus het is beter e ticket via mijn mobiele te kopen Mode😉
Reputatie 7
Badge +3
Dus is handige om hetzelfde dag te kopen dan dagje voor vertrek bedoel je?
Het is inderdaad handig om op de dag zelf te kopen. Je kunt ook een kaartje op het station uit de automaat kopen. Is een euro duurder maar kun je teruggeven als je toch de reis niet gaat maken en krijg je het geld terug.
Een e-ticket kun je niet wijzigen en je krijgt geen geld terug.
Dus is handige om hetzelfde dag te kopen dan dagje voor vertrek bedoel je?
Reputatie 7
Badge +3
Het is zelfs aan te raden een e-ticket zo laat mogelijk te kopen. Eenmaal gekocht kun je 'm niet meer veranderen of annuleren, dus mocht er iets tussenkomen ben je je geld kwijt.
Aww hartelijk dank voor de reactie Ruben😀
Hallo afrifa en welkom op onze Community!

Je kan inderdaad een e-ticket online bestellen. En je kiest zelf de datum waarop dat e-ticket actief is. Of bedoel je iets anders?

Reageer