beantwoord

E-Tickets bestellen niet mogelijk

• 21 oktober 2016
  • 3 reacties
  • 197 Bekeken

Hallo NS,
Ik heb zojuist 2 treinkaartjes gekocht via ideal, en elke keer als ik de tickets wil ophalen krijg ik de melding:

E-tickets bestellen tijdelijk niet mogelijk
Excuses voor het ongemak.
Het is momenteel niet mogelijk kaartjes te kopen en couponcodes te verzilveren. Probeert u het op een later moment nog een keer. Onze excuses voor het ongemak.

Ik heb de kaartjes morgenvroeg nodig, dus mijn vraag is wanneer is dit opgelost omdat er staat probeer u het later nog een keer?
Ik heb ook geprobeerd de link via verschillende browsers te openen maar dat werkt ook niet.
Ik heb ze morgenvroeg nodig en als ik ze niet kan inwisselen voor die tijd wil ik graag mijn geld terug.
Alvast bedankt voor de reactie,
m.v.g Alex Smit
icon

Beste antwoord door Erryt NS 28 oktober 2016, 10:41

Ik heb geen reactie meer ontvangen van Alex01maar hoop dat het alsnog gelukt is met het uitprinten van zijn E-ticket. De storing is inmiddels voorbij.
Bekijk origineel

3 reacties

Ik heb geen reactie meer ontvangen van Alex01maar hoop dat het alsnog gelukt is met het uitprinten van zijn E-ticket. De storing is inmiddels voorbij.
Hallo Alex01 en welkom op het NS Serviceforum,

Zoals Slidestops al aangaf kwam dit door een storing. Zou je willen laten weten of het alsnog gelukt is met het uitprinten? Indien dit niet het geval was mag je mij een privébericht sturen met je NAW-gegevens, geboortedatum, ordernummer van de E-ticket. Een privébericht stuur je door op mijn naam en stuur bericht te klikken. Hou er wel rekening mee dat de reactiesnelheid op dit forum een stuk lager ligt.
Reputatie 7
Er is een storing op dit moment, of later op de avond nog een keer proberen, of morgenochtend vroeg. Ze zijn in iedergeval hard aan het werk ;)

Anders altijd het advies de klantenservice even te bellen morgen!

Reageer