beantwoord

E-tickets bestellen tijdelijk niet mogelijk

• 21 oktober 2016
  • 5 reacties
  • 252 Bekeken

Ik moet morgenochtend zeer vroeg met de trein vanuit Groningen naar Utrecht - had een couponcode die ik wil verzilveren. Krijg de melding 'E-tickets bestellen tijdelijk niet mogelijk'. Ga zo naar bed - tot hoelang gaat dit nog duren?
icon

Beste antwoord door LauraR NS 21 oktober 2016, 21:03

Hoi reinder, er is momenteel inderdaad een storing. Mocht het mogelijk zijn, dan zou ik het morgenochtend vroeg nog even proberen. Mocht dit niet gaan en je hierdoor extra kosten moet maken, dan raad ik je aan na de reis even contact op te nemen met de Klantenservice. Dit kan 24/7 per telefoon (030- 751 51 55), via Twitter en via Facebook. Daarnaast hebben we ook een Livechat (doordeweeks van 08:00 - 21:00, zaterdag van 09:00 - 17:00).
Bekijk origineel

5 reacties

Ik zit net zo..zeer vervelend dit
Hoi reinder, er is momenteel inderdaad een storing. Mocht het mogelijk zijn, dan zou ik het morgenochtend vroeg nog even proberen. Mocht dit niet gaan en je hierdoor extra kosten moet maken, dan raad ik je aan na de reis even contact op te nemen met de Klantenservice. Dit kan 24/7 per telefoon (030- 751 51 55), via Twitter en via Facebook. Daarnaast hebben we ook een Livechat (doordeweeks van 08:00 - 21:00, zaterdag van 09:00 - 17:00).
Hoi Laura, Zie nu wel de pagina waarop staat dat het kaartje klaarstaat, maar als ik klik op e-ticket downloaden en printen kom ik op 'deze pagina is niet bereikbaar'. Storing nog niet geheel opgelost dus. Ik probeer het morgen rond 5 uur even opnieuw.
Ik neem aan dat het uiteindelijk wel gelukt is Reinder?
Ik neem aan dat het uiteindelijk wel gelukt is Reinder? Ja hoor!

Reageer