beantwoord

E-tickets bestellen tijdelijk niet mogelijk?

  • 24 oktober 2016
  • 5 reacties
  • 605 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Wat is hier aan de hand?

http://www.ns.nl/e-commerce-gesloten.html

icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 24 oktober 2016, 09:52

Er zijn afgelopen vrijdagavond en afgelopen nacht storingen geweest. Als klanten hier hinder van hebben ondervonden kunnen ze contact zoeken met klanteNService.
Bekijk origineel

5 reacties

Er zijn afgelopen vrijdagavond en afgelopen nacht storingen geweest. Als klanten hier hinder van hebben ondervonden kunnen ze contact zoeken met klanteNService.
Ik krijg dezelfde storing melding (woensdag 26 oktober rond 14 uur) en ik moet vanavond reis maken. Heb hiervoor e-ticket al eerder betaald alleen moet die nog verzilveren. Kunnen jullie storing alsnog voor 17 uur oplossen?
Ik sluit me aan bij M82. Kaartjes betaald en een dochter die morgen op pad wil!
We werken aan een oplossing. Ik wil jullie het advies geven om contact op te nemen met ons als je vanavond nog wilt gaan reizen. Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS).
Bij mij doet ie 't inmiddels, snel gaan printen!

Reageer