beantwoord

E-tickets bestellen tijdelijk niet mogelijk? (verholpen)

  • 21 oktober 2016
  • 2 reacties
  • 128 Bekeken

Ik probeer al een tijdje een groepsretour voor 6 personen te bestellen, maar krijg telkens de melding dat e-tickets bestellen tijdelijk niet mogelijk is, toch wil ik graag morgen wel naar Amsterdam kunnen reizen, dus is er een andere manier om dit te bestellen?

Mvg, Hadde Pleijsier
icon

Beste antwoord door LauraR NS 21 oktober 2016, 19:45

Hoi Hadde, welkom op het serviceforum van NS.

Er is momenteel inderdaad een storing gaande. Aangezien je morgen pas gaat reizen, adviseer ik je om het later op de avond/morgenochtend nogmaals te proberen. We zijn druk bezig met het oplossen van dit probleem en doorgaans is dit een kwestie van uren, geen dagen.
Bekijk origineel

2 reacties

Hoi Hadde, welkom op het serviceforum van NS.

Er is momenteel inderdaad een storing gaande. Aangezien je morgen pas gaat reizen, adviseer ik je om het later op de avond/morgenochtend nogmaals te proberen. We zijn druk bezig met het oplossen van dit probleem en doorgaans is dit een kwestie van uren, geen dagen.
Reputatie 7
Badge +4
Er is geen andere manier. Waarschijnlijk is er een storing. Doorgaans komt een moderator vertellen hoe lang het nog duurt.

Reageer