beantwoord

E tickets - datum wijzigen

• 29 april 2019
  • 3 reacties
  • 177 Bekeken

Hallo,
Vandaag 4 e tickets geactiveerd, maar per abuis alle vier tickets op 02-06-2019 geactiveerd.
Is het mogelijk om twee tickets te wijzigen naar 08-06-2019

Mvg. Gerhard Bosma
icon

Beste antwoord door Tamzin 29 april 2019, 22:20

Alleen als u twee exact dezelfde tickets hebt (zelfde soort ticket, op dezelfde naam en voor de zelfde datum) kan de klantenservice het duplicaat annuleren. In alle andere gevallen niet omdat U dan eenvoudig zou kunnen frauderen.
Bekijk origineel

3 reacties

Is het echt 2-6-2019 of misschien toch 2-5-2019. Gedownloade etickets komen in het algemeen niet in aanmerking voor restitutie. (Kunnen nl niet geblokkeerd worden). Het is derhalve zeer onverstandig om tickets lange tijd vantevoren te downloaden omdat in de tussentijd van alles kan gebeuren. Neem contact op met de klantenservice hierover. (zie elders op de site)
Het is echt 02-06-2019
Klantenservice zegt dat gedownloade tickets niet veranderd kunnen worden.
Maar ik kan aantonen dat ik 4 tickets heb geactiveerd, en dat ik er twee een andere datum wil geven.

G.
Reputatie 7
Badge +3
Alleen als u twee exact dezelfde tickets hebt (zelfde soort ticket, op dezelfde naam en voor de zelfde datum) kan de klantenservice het duplicaat annuleren. In alle andere gevallen niet omdat U dan eenvoudig zou kunnen frauderen.

Reageer