Ik heb ongeveer een half uur geleden een e-ticket besteld via de webshop, maar ik heb de link nog steeds niet in mijn email. Ik heb meerdere keren online e-tickets besteld en ik had mijn e-mail altijd binnen enkele minuten binnen.
Ik heb morgenochtend de ticket al nodig, wat kan ik nu doen?
Alvast bedankt
Beste antwoord door Tochjo
U bent een ervaren e-ticketbesteller, begrijp ik. Dan hoef ik u vast niet te vertellen dat de mail soms als spam wordt aangemerkt en daarom in een andere map wordt gezet, met de naam Ongewenste post of Spam. Hebt u daar ook gekeken?
Als u de mail ook daar niet kunt terugvinden, raad ik u aan even te bellen met de klantenservice. Deze is 24 uur per dag bereikbaar op nummer 030-7515155. Zij kunnen aan de hand van uw persoonlijke gegevens kijken of er iets misgegaan is, bijvoorbeeld omdat er per ongeluk een verkeerd e-mailadres is ingevoerd.
Het zou overigens ook kunnen dat er een storing is, aangezien u dit weekend de vierde bent die op dit forum meldt een e-ticket niet te hebben ontvangen. De klantenservice zou u daar dan meer over moeten kunnen vertellen.
Bekijk origineel
Als u de mail ook daar niet kunt terugvinden, raad ik u aan even te bellen met de klantenservice. Deze is 24 uur per dag bereikbaar op nummer 030-7515155. Zij kunnen aan de hand van uw persoonlijke gegevens kijken of er iets misgegaan is, bijvoorbeeld omdat er per ongeluk een verkeerd e-mailadres is ingevoerd.
Het zou overigens ook kunnen dat er een storing is, aangezien u dit weekend de vierde bent die op dit forum meldt een e-ticket niet te hebben ontvangen. De klantenservice zou u daar dan meer over moeten kunnen vertellen.