beantwoord

E treinkaartje

  • 31 maart 2017
  • 4 reacties
  • 117 Bekeken

Ik heb 2 E kaartjes gekocht voor 1heen en 2 april retour uitgeprint en alles. Maar wegens ziekte kan ik niet gaan die dagen. Mogelijkheid om te retourneren?
icon

Beste antwoord door iMark 31 maart 2017, 20:12

Dat is heel vervelend. Maar bestelde e-tickets kunnen niet worden geannuleerd of omgewisseld tegen geld.
https://www.ns.nl/producten/producten/p/e-ticket
Bekijk origineel

4 reacties

Badge +3
Dat is heel vervelend. Maar bestelde e-tickets kunnen niet worden geannuleerd of omgewisseld tegen geld.
https://www.ns.nl/producten/producten/p/e-ticket
Badge
Je vergeet een belangrijk woordje: niet. Oftewel: "Bestelde e-tickets kunnen NIET worden geannuleerd of omgewisseld tegen geld."
Het is natuurlijk altijd mogelijk om de Klantenservice te vragen om coulance. Nee heb je, ja kun je krijgen...
Je vergeet een belangrijk woordje: niet. Oftewel: "Bestelde e-tickets kunnen NIET worden geannuleerd of omgewisseld tegen geld..

Aangepast
Badge +3
Oeps.

Reageer