een e-ticket

• 26 oktober 2016
  • 12 reacties
  • 370 Bekeken

ik heb een e-ticket gemaakt ... maar ik kreeg mijn ticket niet .. het duurt meer dan 15 minuten .
Dank u wel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Er is een storing. U kunt het beste even met Klantenservice bellen: 030-7515155. Ze zijn er dag en nacht, ook nu.
Waarom kan je nergens vinden of de storing al is verholpen. Ik neem aan dat een storing als deze erg veel mensen problemen geeft. Mij dus ook.
De storing is inmiddels verholpen NoraOosting. Alleen zijn er nog wat problemen met de E-tickets die afgelopen dinsdag en woensdag zijn aangeschaft. Als dat ook in jou geval zo is kan je het beste even contact met ons opnemen voor een oplossing. Ook wil ik jackhock2 vragen contact op te nemen met ons.

Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kan er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS), een e-mail te sturen via dit contactformulier of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Op deze pagina vindt u daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals het postadres.

Indien je het liever bij het forum wil houden mag je mij ook een privébericht sturen door op mijn naam en stuur bericht te klikken. In dat geval ontvang ik graag je NAW-gegevens, geboortedatum, e-mailadres en ordernummer. Hou er wel rekening mee dat de reactiesnelheid op dit forum een stuk lager ligt.
Storing is nog steeds niet verholpen, wacht al 32 uur op mijn ticket. Klantenservice kan ook niets doen, moet maar even geduld hebben is het antwoord. Bedoeling is om zaterdagmorgen 7.00 hrs. In de trein te stappen. Dat zal nu wel uitslapen worden 😃
Is het nog gelukt Remco?
Nee, de status is nog steeds "Uw e-ticket wordt aangemaakt. Duurt dit langer dan 15 minuten? Neem dan contact op met NS Klantenservice" Ik ga een claim indienen omdat ik geen gebruik kan maken van de e-ticket.
Spijtig om te lezen Remco. Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). je kan er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS), een e-mail te sturen via dit contactformulier of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Op deze pagina vindt u daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals het postadres.

Indien je het liever bij het forum wil houden mag je mij ook een privébericht sturen door op mijn naam en stuur bericht te klikken. In dat geval ontvang ik graag je NAW-gegevens, geboortedatum, ordernummer en je IBAN rekeningnummer. Hou er wel rekening mee dat de reactiesnelheid op dit forum een stuk lager ligt.
Ik gaf 28 oktober heel ongelukkig aan dat de verstoring verholpen was. Deze was ook verholpen maar keerde enkele seconden nadat ik deze melding had gemaakt weer terug, excuses daarvoor. Ik heb niets meer vernomen van Remco, NoraOosting en jackhock2 waardoor ik het vermoeden heb dat er al contact is geweest met onze klantenservice.
Ik heb inderdaad een klacht ingediend bij de klantenservice voor restitutie. Mvg Remco
Ik heb van de klantenservice toegezegd gekregen dat ik de onkosten die ik heb gemaakt ipv de drie bestelde tickets zal terugkrijgen. Ik kon echter niet worden geholpen met het laatste ticket dat ik nog had, wat verliep op zondag. Ik heb dit ticket niet meer verzilverd ivm de storing. Uiteindelijk schiet ik er op deze manier dus toch nog bij in, terwijl ik best veel moeite heb moeten doen. Bellen op donderdag hetgeen lang duurde, nummers van ov-kaarten opschrijven en op eentje samenreiskorting zetten, op de website zoeken naar een formulier om geld terug te vragen, nogmaals bellen om er achter te komen dat dit alleen telefonisch kon (niet vermeld op donderdag). Ik ben heel vriendelijk en adequaat geholpen, maar vind het toch wat karig zo. Veel moeite voor mij en er alsnog bij ingeschoten, terwijl er een langdurige storing aan de kant vd NS was. En zoals ik las op internet niet de eerste keer. Eigenlijk zou ik het reëler vinden dat ik een extraatje zou krijgen. Mvg Nora
Zou je mij een privébericht willen sturen NoraOosting? Ik kijk dan graag voor je na wat de mogelijkheden zijn voor het niet verzilverde kaartje. Tevens wil ik Remco vragen of het probleem zelf wel al is opgelost of dat er extra kosten zijn gemaakt?
Ik heb ondertussen een nieuwe code ontvangen voor een dagkaart, die nog de hele maand november geldig is. Nog even afwachten wanneer mijn geld wordt teruggestort, maar zodra dat is gebeurd ben ik dik tevreden. Bedankt voor de service.

Reageer