beantwoord

Een foutje gemaakt bij online bestelling dagkaart

  • 25 april 2019
  • 2 reacties
  • 104 Bekeken

Ik heb een trein dag kaart online bestelt en heb een foutje gemaakt en wil het graag annuleren zou ik hier hulp bij kunnen krijgen?
icon

Beste antwoord door MoDe 25 april 2019, 12:54

E-tickets kunnen niet geannuleerd worden Er is ook geen geld terug mogelijk bij gekochte e-tickets. Wanneer je het ticket nog niet hebt geopend/gedownload/verzilverd/indeappgezet kun je contact opnemen met de klantenservice en kijken of zij nog iets voor je kunnen /willen doen
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Je kunt het beste contact opnemen met de klantenservice. Dit gaat het snelst via social media of live chat.
Reputatie 7
Badge +3
E-tickets kunnen niet geannuleerd worden Er is ook geen geld terug mogelijk bij gekochte e-tickets. Wanneer je het ticket nog niet hebt geopend/gedownload/verzilverd/indeappgezet kun je contact opnemen met de klantenservice en kijken of zij nog iets voor je kunnen /willen doen

Reageer