beantwoord

Een kaartje gekocht met verkeerde datum

• 5 februari 2017
  • 3 reacties
  • 343 Bekeken

Mijn moeder heeft vandaag 05-02-'17 een kaartje gekocht voor morgen. Ze kwam er thuis pas achter dat er niet de datum van 06-02-'17 op staat, maar die van vandaag. Ze wist niet dat je geen kaartje in de toekomst kunt kopen. Ze is in de 70 en is niet op de hoogte met het nieuwe kaartjessysteem. Hoe kan ze morgen toch met dat kaartje reizen? Is dat aan te passen op 1 of andere manier?
icon

Beste antwoord door klaracolor 6 februari 2017, 12:58

Ik heb vandaag met de klantenservice op 0307515155 gebeld en mijn moeder krijgt haar geld terug.
Bedankt voor jullie tips:-)
Bekijk origineel

3 reacties

U kunt even telefonisch contact met de NS opnemen. www.ns.nl/klantenservice/contac. Misschien kunnen ze nog iets voor u betekenen, maar ga daar niet bij voorbaat vanuit. Ook via twitter en facebook kunt u ze benaderen. Via het forum duurt het over het algemeen wat langer.
Goedemiddag klaracolor, en welkom op het forum.

Ik kan me voorstellen dat je moeder daar de fout mee in is gegaan, dat kan natuurlijk gebeuren. Ik zou je willen aanraden morgen even contact op te nemen. We kunnen het kaartje niet naar morgen verplaatsen, maar als je morgen contact opneemt kunnen wij kijken naar de coulancemogelijkheden.
Ik heb vandaag met de klantenservice op 0307515155 gebeld en mijn moeder krijgt haar geld terug.
Bedankt voor jullie tips:-)

Reageer