Mijn OV kaart is verlopen en ik heb daarom via de app een los ticket gekocht. Dit ticket wil ik declareren op mijn werk. Maar ik kan in de app alleen het ticket met QR code vinden, maar geen ticket met de kosten van het kaartje. Idem via NS.nl, daar kan ik alleen transacties gekoppeld aan mijn OV kaart zien, maar geen los gekochte tickets.
Je kunt de betaalgegevens gebruiken om te declareren. Er worden geen facturen gegeven voor losse tickets.
Als het goed is, hebt u een mail ontvangen met een pdf-versie van het ticket waarop ook de prijs staat. Die pdf kunt u gebruiken voor de declaratie.
Hebt u deze mail niet ontvangen? Neem dan even rechtstreeks contact op met de klantenservice om hem te laten nasturen. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op X (voorheen Twitter) of Facebook.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.