Skip to main content
beantwoord

Een los ticket declareren

  • 20 maart 2024
  • 2 reacties
  • 307 Bekeken

Mijn OV kaart is verlopen en ik heb daarom via de app een los ticket gekocht. Dit ticket wil ik declareren op mijn werk. Maar ik kan in de app alleen het ticket met QR code vinden, maar geen ticket met de kosten van het kaartje. Idem via NS.nl, daar kan ik alleen transacties gekoppeld aan mijn OV kaart zien, maar geen los gekochte tickets.

Beste antwoord door Tochjo

Als het goed is, hebt u een mail ontvangen met een pdf-versie van het ticket waarop ook de prijs staat. Die pdf kunt u gebruiken voor de declaratie.

Hebt u deze mail niet ontvangen? Neem dan even rechtstreeks contact op met de klantenservice om hem te laten nasturen. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op X (voorheen Twitter) of Facebook.

Bekijk origineel

2 reacties

MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 13446 reacties
  • 20 maart 2024

Je kunt de betaalgegevens gebruiken om te declareren. Er worden geen facturen gegeven voor losse tickets.


Tochjo
Forum|alt.badge.img+3
  • 13118 reacties
  • Antwoord
  • 20 maart 2024

Als het goed is, hebt u een mail ontvangen met een pdf-versie van het ticket waarop ook de prijs staat. Die pdf kunt u gebruiken voor de declaratie.

Hebt u deze mail niet ontvangen? Neem dan even rechtstreeks contact op met de klantenservice om hem te laten nasturen. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op X (voorheen Twitter) of Facebook.


Reageer