beantwoord

email met kaartje word niet verstuurd

• 25 mei 2020
  • 2 reacties
  • 92 Bekeken

Ik had een trein kaartje gekocht online maar kreeg geen optie om maar mijn app te sturen, werd ook voor tijdje niet naar me email gestuurd. Toen de trein er aan kwam heb ik maar snel een treinkaartje van 3.40 gekocht om toch in te kunnen stappen. Mijn vraag is kan ik doe 3.40 terug krijgen?

icon

Beste antwoord door mrfreeze 25 mei 2020, 15:03

Het kan namelijk tot een uur duren voor je deze e-mail ontvangt.

Los van het feit dat dat 's een keer opgelost zou moeten worden ('t is namelijk 2020), is het misschien handig de tekst op de site aan te passen.

Na het afronden van je bestelling kun je je tickets binnen een kwartier downloaden en printen.

Bekijk origineel

2 reacties

Goedemiddag NaomiBijst en welkom op de NS Community! 

Goed dat je het even na komt vragen. Allereerst wil ik je wel voor de volgende keer waarschuwen. Ik raad je zeer aan om niet vlak voor je reis een ticket te kopen, maar een stuk ruimer. Het kan namelijk tot een uur duren voor je deze e-mail ontvangt. Dus om te voorkomen dat je hiermee in de problemen komt, kan je hier beter wat ruimer de tijd voor nemen. Voor nu kan je het geld voor je dubbele ticket terug vragen. De klantenservice kan je hierbij het beste helpen. Je kan contact met ons opnemen via: FacebookTwitterChat of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55.

Reputatie 7
Badge +3

Het kan namelijk tot een uur duren voor je deze e-mail ontvangt.

Los van het feit dat dat 's een keer opgelost zou moeten worden ('t is namelijk 2020), is het misschien handig de tekst op de site aan te passen.

Na het afronden van je bestelling kun je je tickets binnen een kwartier downloaden en printen.

Reageer