beantwoord

En toen deed de app het niet meer...

• 15 augustus 2019
  • 9 reacties
  • 240 Bekeken

Sinds de update van 13(!) augustus doet de NS app het niet meer.
De app start niet eens meer op, ik kom niet verder dan de vishaak.

Dit komt alleen voor in andriod 9 (in combinatie met een Samsung A70)
Bij oudere andriod versie's gebeurd dat niet

Hebben jullie daar ook last van?
icon

Beste antwoord door Slidestops 15 augustus 2019, 11:04

Een fix is onderweg, het is nu nog even wachten tot de play store hem verwerkt heeft, dus vandaag of morgen zal er een update beschikbaar zijn en moet het verholpen zijn.

Vanuit mijzelf: de app rijdendetreinen is ook een uitstekend alternatief, als het alleen gaat om plannen, vertrektijden en storingen.
Bekijk origineel

9 reacties

Ja, bij mij crashed de app ook meteen bij opstarten. Android 9 en Samsung S9.
Reputatie 7
Badge +2
Er zijn al diverse topics over dit probleem. Op dit moment is er nog geen oplossing, maar er wordt wel aangewerkt. Er zal dan een nieuwe App gedownload moeten worden.
Oplossing is de oude versie aanbieden...
Ik zie aan de andere reacties dat die problemen kregen na de updat van begin augustus.
De 2de van 13 augustus heeft dus nog meer ellende veroorzaakt.
Reputatie 7
Een fix is onderweg, het is nu nog even wachten tot de play store hem verwerkt heeft, dus vandaag of morgen zal er een update beschikbaar zijn en moet het verholpen zijn.

Vanuit mijzelf: de app rijdendetreinen is ook een uitstekend alternatief, als het alleen gaat om plannen, vertrektijden en storingen.
Sinds de update van 13(!) augustus doet de NS app het niet meer.
De app start niet eens meer op, ik kom niet verder dan de vishaak.

Dit komt alleen voor in andriod 9 (in combinatie met een Samsung A70)
Bij oudere andriod versie's gebeurd dat niet

Hebben jullie daar ook last van?
Ja ik heb ook dit probleem. Sinds de laatste update deze week (13 augustus) op mijn Sony XZ1 gaat de app ook niet meer open. Erg vervelend!
Ik hoop op een snelle oplossing omdat ik veel reis met de trein en de app erg vaak gebruik.
Groet John
Nog even volhouden! We zijn bezig met een update wat deze problemen zou moeten oplossen.
Reputatie 7
Badge +2
Geen problemen met ns-app icm Nokia en android 9

Reageer