vandaag twee groep daluren e tickets besteld en betaald.
Krijg ik vervolgens geleverd blijken het enkele reis e tickets te zijn.
Kan wel aantonen dat ik voor twee retour tickets betaald heb.
Iemand enig idee hoe dat zit
Rainy
vandaag twee groep daluren e tickets besteld en betaald.
Krijg ik vervolgens geleverd blijken het enkele reis e tickets te zijn.
Kan wel aantonen dat ik voor twee retour tickets betaald heb.
Iemand enig idee hoe dat zit
Rainy
Een retour bestaat nauwelijks meer, het zijn een enkele reis heen en een enkele reis terug. Scroll even in uw bericht, een tweede kaartje staat vaak onderaan. Neem contact op met Klantenservice, 030 7515155, als het dan nog niet lukt.
Als gaat om groepstickets, dat zijn tegenwoordige altijd enkele reizen. Groepsretours bestaan niet meer.
Inderdaad beneden stonden de retour tickets. In mijn gehaast gemist.
Als overtuigd auto gebruiker . maak ik slechts een paar keer per jaar gebruik van den trein.
Allen bedankt voor de reacties grts
Rainy
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.