Ik heb onlangs een enkel reis ticket gekocht voor de reis van Rotterdam naar Tilburg Reeshof, met de verkeerde datum: 9 oktober 2024 in plaats van 2 oktober 2024. Ik zou graag willen vragen of het mogelijk is om de datum te corrigeren naar 2 oktober 2024.
beantwoord
enkel reis ticket met verkeerde datum
Beste antwoord door MoDe
Na betaling is wijzigen of restitutie van e-ticket niet meer mogelijk. Mocht het ticket nog niet geopend zijn of in de app gezet dan zou je contact kunnen opnemen met NS klantenservice in de hoop op coulance. Maar als je hebt gezien dat de datum niet klopt, dan zal het ticket geopend zijn en kun je die moeite besparen. Je hebt dan een geldig ticket welke niet ongeldig gemaakt kan worden. Omdat je met een e-ticket niet incheckt, is niet te controleren of je het foute ticket toch gaat gebruiken.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.