beantwoord

Enkele reis geldig of geld terug?

• 17 april 2017
  • 2 reacties
  • 68 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Omdat wij aankomende woensdag maar 5 minuten overstaptijd van bus naar trein hebben, heb ik zojuist (maandag) al twee 1e klasse kaartjes gekocht voor het traject Emmen-Amsterdam. De NS-automaat gaf (in Emmen) niet de mogelijkheid om een datum te kiezen, maar gaf wel "geldig bij inchecken" aan. Leek mij dus in orde. Tot mijn verbazing staat nu op de kaartjes "geldig op 17-4-2017". Wat nu? Zijn deze ook op 19-4 te gebruiken of kan ik ze inwisselen? Het gaat namelijk wel om bijna e90!
icon

Beste antwoord door Wouter NS 17 april 2017, 16:17

Hallo Hyjes en welkom op het forum.

Wat balen dat je kaartjes uit de automaat op de verkeerde datum staan en je er nu niet mee kunt reizen. Zoals Slidestops aangeeft, kun je contact met ons opnemen.

Dit kun je doen na de reisdatum op het kaartje, dus na 17 april 2017. Een voorwaarde is dat je niet bent ingecheckt met de kaartjes.

Je kunt contact opnemen via Facebook, Twitter, Chat of 030-7515155.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Je kunt op de automaat selecteren wanneer de kaartjes geldig zijn. Als u niets doet staat hij automatisch op Vandaag Geldig. U dient hier dus zelf een datum te selecteren indien van toepassing.

De kaartjes zijn niet te gebruiken op 19/4. U kunt eventueel vragen om restitutie. U kunt bijvoorbeeld belleb met 030-7515155. Houd dan de kaarten even bij de hand.
Hallo Hyjes en welkom op het forum.

Wat balen dat je kaartjes uit de automaat op de verkeerde datum staan en je er nu niet mee kunt reizen. Zoals Slidestops aangeeft, kun je contact met ons opnemen.

Dit kun je doen na de reisdatum op het kaartje, dus na 17 april 2017. Een voorwaarde is dat je niet bent ingecheckt met de kaartjes.

Je kunt contact opnemen via Facebook, Twitter, Chat of 030-7515155.

Reageer