beantwoord

Eticket

Ik heb 2 tickets op dezelfde naam uitgeprint, dat maakt niet uit toch? :?
icon

Beste antwoord door Thom 1 juni 2015, 15:20

Jawel, een e-ticket is altijd op naam. De persoon die er mee reist moet zich kunnen identificeren. Als u twee e-tickets met dezelfde naam en met een verschillende datum heeft, is er niks aan de hand, maar dat is niet het geval zo te zien.
Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Jawel, een e-ticket is altijd op naam. De persoon die er mee reist moet zich kunnen identificeren. Als u twee e-tickets met dezelfde naam en met een verschillende datum heeft, is er niks aan de hand, maar dat is niet het geval zo te zien.
Hoe kan ik dit nu veranderen??
Kan ik mijn medereizigers naam eroverheen plakken?
Reputatie 7
Badge +4
U kunt een e-ticket na downloaden en afdrukken niet meer veranderen. Omdat u er niet mee kunt frauderen zou ik contact opnemen met de Klantenservice. Als fraude niet mogelijk is, willen ze u nog wel eens tegemoet komen. 030 751 51 55. Dat is verder aan Klantenservice om te beslissen.
Oké Bedankt
Reputatie 7
Badge +4
Kan ik mijn medereizigers naam eroverheen plakken?

Nee, dat is bepaald niet aan te raden en ook niet nodig, zie bovenstaande opmerking.
Ik Klantenservice gebeld, maar konden weinig voor mij doen.Er is aangeraden om 1 van de 2 kaarten op te sturen en hopen op enige coulance.
Met uitleg erbij natuurlijk
Reputatie 7
Badge +4
De moderatoren zie je wat minder vaak momenteel, dat werkt het snelste maar dan moeten ze zelf even contact met u opnemen. U kunt dat niet direct doen.
Reputatie 7
Badge +4
Een van de twee kunt u natuurlijk gewoon gebruiken, ook al zouden er meerdere afdrukken zijn. Maar als u voor een tweede heeft betaald, is het wel zonde. Er kan mee gerommeld worden en dan zal men voorzichtig zijn.
Ik zal even kijken wat ik voor je kan doen PeterH. Heb je voor mij via een privébericht NAW-gegevens en het mailadres waarop je de bestelling hebt geplaatst?
Een van de twee kunt u natuurlijk gewoon gebruiken, ook al zouden er meerdere afdrukken zijn. Maar als u voor een tweede heeft betaald, is het wel zonde. Er kan mee gerommeld worden en dan zal men voorzichtig zijn.
Heb al een bericht van een Moderator zie bericht hieronder
Dankzij Klaas-Jan moderator is het probleem OPGELOST!! Heel erg bedankt hiervoor! 😃

Reageer