beantwoord

eticket 30 dagen termijn

• 16 april 2015
  • 2 reacties
  • 103 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hartelijk dank voor de reakties, maar bij 'boek het ticket' staat nergens (herhaal: nergens) vermeld dat je niet verder dan 30 dagen kunt boeken; dat lees ik nu pas in de reakties! Ik heb de bevestiging ook voor 16 mei ontvangen, maar het moet echt 28 mei zijn, want dat heb ik besteld & betaald. Pas bij het uitprinten van het ticket intdekte ik de fout!

Ik begriip werkelijk niet dat het NS boekingssysteem niet meer dan 30 dagen aankan. Ik woon in Azie; op deze manier kan ik in elk geval geen treinreis in NL tijdig vooraf boeken.

Hoe krijg ik het ticket gewijzigd? Bij voorbaat dank voor de reaktie!
icon

Beste antwoord door Anonymous 16 april 2015, 21:32

Dat hangt er toch vanaf of het al geopend is, vandaar ook deze vraag van Marleen NS in uw eerdere topic.

Als het e-ticket al geopend is en u aannemelijk kunt maken dat u helemaal niet kan reizen op 16 mei (als u bijvoorbeeld dan in Azië bent) kunt u getuige deze reactie nog proberen in aanmerking te komen voor coulance.
Bekijk origineel

2 reacties

Een e-ticket kan na aanschaf niet meer gewijzigd worden. U zult te zijner tijd een nieuwe moeten aanschaffen.
Dat hangt er toch vanaf of het al geopend is, vandaar ook deze vraag van Marleen NS in uw eerdere topic.

Als het e-ticket al geopend is en u aannemelijk kunt maken dat u helemaal niet kan reizen op 16 mei (als u bijvoorbeeld dan in Azië bent) kunt u getuige deze reactie nog proberen in aanmerking te komen voor coulance.

Reageer