beantwoord

eticket

• 19 June 2018
  • 1 reactie
  • 147 Bekeken

hallo ik had een vraag ik heb perongeluk op het eticket.
voor de heen reis en de terugreis allebei sliedrecht maastricht in gevuld. Maar voor de terugreis moet dat zijn maastricht sliedrecht is dat erg want ik heb via spoordeelwinkel een weekend maastricht gedaan met hotel en treinkaartje. Met vriendelijke groeten bernadette
icon

Beste antwoord door Thom 19 June 2018, 17:34

Alles op een e-ticket moet kloppen. Omdat uw fout doorgaans geen poging tot fraude in kan houden, raad ik u een even contact op te nemen met Klantenservice.

030 7515155 heeft wachttijd, maar omdat u een en en ander uit moet leggen, is het toch de wijste weg, denk ik. Succes is niet gegarandeerd, er is in het verleden vaak misbruik van gemaakt, en daar bent u mogelijk het slachtoffer van.

Houdt de emails en de kaarten bij de hand. Als u ze nog niet heeft geopend, gaat het makkelijker.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Alles op een e-ticket moet kloppen. Omdat uw fout doorgaans geen poging tot fraude in kan houden, raad ik u een even contact op te nemen met Klantenservice.

030 7515155 heeft wachttijd, maar omdat u een en en ander uit moet leggen, is het toch de wijste weg, denk ik. Succes is niet gegarandeerd, er is in het verleden vaak misbruik van gemaakt, en daar bent u mogelijk het slachtoffer van.

Houdt de emails en de kaarten bij de hand. Als u ze nog niet heeft geopend, gaat het makkelijker.

Reageer