beantwoord

eticket dubbel

  • 5 mei 2015
  • 1 reactie
  • 111 Bekeken

Hallo,
Ik heb een eticket besteld, toen ik moest betalen zei de computer dat er iets mis was gegaan. Daarna heb ik het nog een keer besteld en betaald, maar nu heb ik de etickets dubbel en dus twee keer betaald.
Er stond bij de eerste keer echt dat het fout was gegaan.
Hoe krijg ik mijn geld terug?
icon

Beste antwoord door Loes 5 mei 2015, 17:21

Ik heb het vermoeden dat er vandaag geen moderator actief is, maar op Twitter wordt wel geantwoord, dan is de klantenservice ook telefonisch bereikbaar. Die zou ik even bellen om het probleem aan te kaarten. Ze zijn bereikbaar op nr 030-7515155 of via Twitter op NS_online. Ik hoop dat het geregeld wordt voor u.
Bekijk origineel

1 reactie

Ik heb het vermoeden dat er vandaag geen moderator actief is, maar op Twitter wordt wel geantwoord, dan is de klantenservice ook telefonisch bereikbaar. Die zou ik even bellen om het probleem aan te kaarten. Ze zijn bereikbaar op nr 030-7515155 of via Twitter op NS_online. Ik hoop dat het geregeld wordt voor u.

Reageer