beantwoord

eticket dubbel

  • 19 juli 2017
  • 2 reacties
  • 66 Bekeken

Hallo ik heb gisteren 10 etickets geprint maar kwam er achter dat ik 1 dezelfde naam en datum heb gebruikt.dus nu heb ik 2dezelfde op 21-juli en dit moet voor een andere naam en datum. Kunnen jullie nog iets voor mij betekenen?
icon

Beste antwoord door Sander NS 19 juli 2017, 13:53

Update:
Aangezien er twee tickets op dezelfde naam en datum gezet zijn heb ik aan krimsie een couponcode verstrekt waarmee het juiste ticket aangemaakt kan worden. Het is namelijk zo dat een verzilverd ticket zelf niet meer aan te passen is.
Bekijk origineel

2 reacties

Hallo krimsie,

Welkom op het NS Serviceforum!

Als ik het goed begrijp zijn twee van de tien tickets op dezelfde naam gezet?
Zou je mij in een priv├ębericht de volgende gegevens kunnen sturen:

- Naam
- Geboortedatum
- Postcode + huisnummer
- Ordernummer van de e-tickets

Je kunt ook contact opnemen met de klantenservice om te kijken wat er mogelijk is.
Update:
Aangezien er twee tickets op dezelfde naam en datum gezet zijn heb ik aan krimsie een couponcode verstrekt waarmee het juiste ticket aangemaakt kan worden. Het is namelijk zo dat een verzilverd ticket zelf niet meer aan te passen is.

Reageer