beantwoord

Eticket: geen bevestiging gehad

• 29 July 2015
  • 5 reacties
  • 218 Bekeken

Ik heb vandaag 3 e-tickets gekocht en ik heb ze alle 3 verzilverd maar ik heb nog steeds geen email gekregen voor de tickets om uit te printen en ik maak me nu zorgen dat ik morgen dus niet met de trein kan. Als ik nu de coupons weer probeer te verzilveren staat er in grote letters 'Er is iets fout gegaan'.

Heb ik iets fout gedaan of is er een technische fout?
icon

Beste antwoord door Anonymous 29 July 2015, 00:35

Ik zie op het Twitterkanaal van de NS (@NS_Online) dat er inderdaad (wederom) een storing is op de website waardoor het momenteel niet mogelijk is e-tickets te verzilveren.

Advies aldaar is het later nog eens te proberen en als dat niet op tijd lukt een kaartje te kopen op het station en het geld daarvan vervolgens bij de klantenservice terug te vragen.
Bekijk origineel

5 reacties

Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb de klantenservice gebeld, maar daar is een zeer lange wachttijd. Ik vermoed dat er een storing is???
Ik zie op het Twitterkanaal van de NS (@NS_Online) dat er inderdaad (wederom) een storing is op de website waardoor het momenteel niet mogelijk is e-tickets te verzilveren.
Advies aldaar is het later nog eens te proberen en als dat niet op tijd lukt een kaartje te kopen op het station en het geld daarvan vervolgens bij de klantenservice terug te vragen.
Thnx voor de informatie!
U kunt dag en nacht telefonisch de NS bereiken op telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Misschien dat ze u daar verder kunnen helpen. Dit forum is volgens mij geen 24/7 helpdesk.
Als er een storing is op de website kan de klantenservice weinig anders doen dan bevestigen dat er een storing is.

Reageer