beantwoord

Eticket groepsretour verwijderd

  • 13 augustus 2014
  • 1 reactie
  • 131 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Goedemiddag,
Ik heb een groepsretour geboekt, helaas heeft 1 van de personen de kaart uit zijn inbox verwijderd, kan ik nog ergens een overzicht opvragen via de ns website?
icon

Beste antwoord door Marjan NS 13 augustus 2014, 14:46

Hallo G.S,



Vervelend dat het E-ticket verwijderd is. Kun je het E-ticket ook niet terugvinden onder verwijderde items? Lukt dit niet dan kun je mij een privébericht sturen met je emailadres en de gegevens van wie het E-ticket is. Dan stuur ik het opnieuw naar je toe.



Groet,

Marjan
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo G.S,

Vervelend dat het E-ticket verwijderd is. Kun je het E-ticket ook niet terugvinden onder verwijderde items? Lukt dit niet dan kun je mij een privébericht sturen met je emailadres en de gegevens van wie het E-ticket is. Dan stuur ik het opnieuw naar je toe.

Groet,
Marjan

Reageer