beantwoord

Eticket, ik wil graag €16,50 terug

• 19 april 2019
  • 5 reacties
  • 300 Bekeken

Heb een eticket(dagretour) à16,50 gekocht.
  • ontving géén email
  • moest daarvoor bellen en ontving toen email met code
  • code ingevuld, kreeg echter géén contact
  • eticket was bedoel voor de 16de april mee te reizen
  • had ook v d klantenservice een mail ontvangen met een scancode
  • met die scancode kon ik niet inloggen bij een poortje
  • dus mijn ov-kaart gebruikt
  • in de trein nog maar eens gekeken
  • tot mijn verbazing lukte het toen wel
  • te laat echter
  • nu wil ik heel graag die €16,50 terug
  • hoe?..
icon

Beste antwoord door Iris NS 19 april 2019, 21:54

Welkom bij onze NS Community, JCvanderSchaaf 🙂

Wat onhandig dat het reizen met het e-ticket niet meteen goed ging. Je kunt dit altijd met één van mijn collega's van onze klantenservice bespreken. Je kunt dan vragen of de kosten die je met je OV-chipkaart gemaakt hebt, vergoed kunnen worden. Ook wanneer je met een anonieme OV-chipkaart hebt gereisd.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
E-tickets worden niet vergoed, het is niet na te gaan of ze zijn gebruikt. Met een persoonlijke chipkaart zou u nog contact op kunnen nemen met Klantenservice, met een anonieme niet.

Het is niet een kwestie van hoe, maar meer van of.

Ik geef u weinig kans overigens.
Reputatie 7
Badge +3
ik snap dat inloggen niet, bedoel je inchecken? Met een e-ticket kun je niet inchecken. De scancode is om het poortje te openen.
Welkom bij onze NS Community, JCvanderSchaaf 🙂

Wat onhandig dat het reizen met het e-ticket niet meteen goed ging. Je kunt dit altijd met één van mijn collega's van onze klantenservice bespreken. Je kunt dan vragen of de kosten die je met je OV-chipkaart gemaakt hebt, vergoed kunnen worden. Ook wanneer je met een anonieme OV-chipkaart hebt gereisd.
Ja ik bedoel dat ik de scancode maar niet kreeg. Wel per email ontvangen via de klantenservice maar die werkte niet. Ik zou daarmee hebben moeten kunnen inchecken, zoals dat met de scancode had gekund. Ik kan aantonen dat ik met mijn persoonlijke ov kaart heb gereisd. Ga t proberen, dank voor de recatie
Reputatie 7
Badge +4
Zo lang u met een persoonlijke chipkaart reist, is het aannemelijk, met een anonieme is het een grijs gebied. U kunt het in deze situatie wel proberen. Houd alle gegevens bij de hand en bel Klantenservice. 030 7515155, rond deze tijd is het rustiger en ze zijn er 24 uur per dag.

Reageer