beantwoord

eticket link werkt niet

  • 22 mei 2019
  • 1 reactie
  • 134 Bekeken

ik heb een email met een link naar mijn eticket ontvangen, echter de link werkt niet. er gebeurt niets.
hoe kom ik aan mijn gekochte treinkaartje ?
icon

Beste antwoord door Denice NS 22 mei 2019, 20:06

Welkom bij de Community, tomvdschans.

Vervelend dat de link het niet doet 😓. Mocht het intussen nog steeds niet gelukt zijn je ticket te openen dan kan je het beste even contact opnemen met onze Klantenservice. Dit gaat het snelste via Facebook, Twitter of onze chat. Telefonisch kan uiteraard ook via 030-7515155 (lokaal tarief). We kunnen je dan opnieuw voorzien van de link of het PDF bestand naar je toesturen.

Laat je weten of het gelukt is?
Bekijk origineel

1 reactie

Welkom bij de Community, tomvdschans.

Vervelend dat de link het niet doet 😓. Mocht het intussen nog steeds niet gelukt zijn je ticket te openen dan kan je het beste even contact opnemen met onze Klantenservice. Dit gaat het snelste via Facebook, Twitter of onze chat. Telefonisch kan uiteraard ook via 030-7515155 (lokaal tarief). We kunnen je dan opnieuw voorzien van de link of het PDF bestand naar je toesturen.

Laat je weten of het gelukt is?

Reageer