beantwoord

eTicket met onjuiste datum

• 16 april 2015
  • 6 reacties
  • 566 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
e-ticket besteld en betaald voor reis Leeuwarden-Den Bosch op 30 mei maar e-ticket geeft datum 16 mei. Wat moet ik doen om dit te wijzigen?
icon

Beste antwoord door Marleen NS 16 april 2015, 17:23

Hallo Macbee,

heb je je ticket al geopend en uitgeprint?
Bekijk origineel

6 reacties

Hallo Macbee,

heb je je ticket al geopend en uitgeprint?
Reputatie 4
Badge
e-ticket besteld en betaald voor reis Leeuwarden-Den Bosch op 30 mei maar e-ticket geeft datum 16 mei. Wat moet ik doen om dit te wijzigen?

Je kunt geen ticket voor 30 mei hebben besteld want je kunt slechts 1 maand vooruit tickets kopen.
Ws niet goed gekeken !
Je kunt met een beetje moeite wel een andere datum invullen, maar zodra je naar een ander veld gaat, springt het terug op een geldige datum.
Als je het e-ticket nog niet hebt geopend mag je een privébericht sturen met je NAW-gegevens, geboortedatum en jouw e-mailadres. Je stuurt een privébericht door op mijn naam te klikken en vervolgens te klikken op 'stuur bericht'.
Als je het e-ticket nog niet hebt geopend mag je een privébericht sturen met je NAW-gegevens, geboortedatum en jouw e-mailadres. Je stuurt een privébericht door op mijn naam te klikken en vervolgens te klikken op 'stuur bericht'.

Ik heb zojuist - om 23.57 uur (ws) een e-ticket besteld, van Schiphol naar Coevorden op 08-09-2015. Nu 'haperde' mijn computer blijkbaar, waardoor het iets langer duurde, maar uiteindelijk is om 0.02 (a.h.w. een dag later) het e-ticket geregeld. Ik heb ook alles afgerond, maar nu blijkt óók de dag op het ticket een dag opgeschoven te zijn naar 09-09-2015. Hier heb ik nu niets aan. Hoe kan ik dit nog corrigeren?

Reageer