beantwoord

Eticket niet ontvangen

• 5 maart 2019
  • 6 reacties
  • 325 Bekeken

Heey heb zn 15 min geleden een eticket gekocht maar nog geen mail ontvangen. Moet morgen ochtend vroeg de trein nemen. Waaraan kan dit liggen?
icon

Beste antwoord door Emma NS 5 maart 2019, 11:34

Beste Fatihtas, welkom bij onze Community!

Heb je inmiddels je kaart ontvangen? Er kunnen verschillende dingen aan de hand zijn:

• Verkeerd e-mailadres ingevuld
  • Fout tijdens het betalen
  • Vertraagde levering
  • Storing

Laat je het me weten?
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Kijk even bij de junkmail en als het er na een uur nog niet is, dan kunt u het beste bellen naar Klantenservice. 030 7515155. De oorzaak is vaak een niet correct opgegeven emailadres.

U kunt nu ook bellen.
Beste Fatihtas, welkom bij onze Community!

Heb je inmiddels je kaart ontvangen? Er kunnen verschillende dingen aan de hand zijn:

• Verkeerd e-mailadres ingevuld
  • Fout tijdens het betalen
  • Vertraagde levering
  • Storing

Laat je het me weten?

Ik heb mijn eticket nog steeds niet ontvangen. Hoe kan ik mijn geld terug krijgen?

Hallo Ekintos2007, welkom op de NS Community.

Bedoel je dat de reisdatum al is geweest en je het ticket nog niet hebt? De klantenservice kan je verder helpen! 

Ik heb mijn eticket niet ontvangen die ik vannochtend heb gekocht en betaald. Dus heb ik uit automaat eentje gekocht. Ik heb klantenservice gebeld en heb 20 min in de wacht gestaan en dat werd me te veel. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik mijn geld terug krijg?

Via de klantenservice kan dat. Het is extreem druk vandaag door een aankondiging van een wijziging met onze abonnementen. Als je via chat, Facebook of Twitter een bericht stuurt krijg je vanzelf een reactie. Het kan alleen langer duren dan normaal. Mijn excuses voor het ongemak. 

Reageer