beantwoord

eticket niet op te halen

  • 16 april 2019
  • 10 reacties
  • 810 Bekeken

eticket niet op te halen link doet het niet
wat nu?
icon

Beste antwoord door MoDe 16 april 2019, 12:25

Neem contact met de klantenservice, telefonisch, via twitter, facebook of chat. Zij kunnen met je meekijken waarom de link het niet doet.
Bekijk origineel

10 reacties

Volgens mij nu weer een storing met de app om de e-tickets op te halen. Contact gehad met klantenservice: advies: probeer het vanavond nog maar eens een keer. Helaas, ophalen lukt nog steeds niet. NS (spoordeelwinkel): zouden jullie willen kijken of er een storing is? En dan de klanten de juiste info geven?
Reputatie 7
Badge +3
Volgens mij nu weer een storing met de app om de e-tickets op te halen. Contact gehad met klantenservice: advies: probeer het vanavond nog maar eens een keer. Helaas, ophalen lukt nog steeds niet. NS (spoordeelwinkel): zouden jullie willen kijken of er een storing is? En dan de klanten de juiste info geven?
Lukt het wel om de e-tickets als pdf op te halen? Deze mag je namelijk tegenwoordig ook als pdf op jouw telefoon laten zien.

Na 22 uur zijn er geen NS moderatoren actief op deze community.
Hi Anna68, welkom op de NS Community. Is het inmiddels wel gelukt? Wanneer wil je met het ticket reizen? Als er een storing was en als deze al bekend was, dan is het advies om het later nog eens te proberen eigenlijk het enige wat gegeven kan worden. Mijn excuses voor het ongemak.
Reputatie 7
Badge +3
Neem contact met de klantenservice, telefonisch, via twitter, facebook of chat. Zij kunnen met je meekijken waarom de link het niet doet.
ik heb gebeld na lang wachten werd hoorn erop gegooid

Zo haal je je tickets op

  • Let op: deze e-mail is niet geldig als vervoerbewijs. Uw e-ticket downloadt u op uw persoonlijke pagina.
  • Bedankt voor je bestelling bij NS. Klik op de gele knop om uw e-ticket of mobiel ticket op te halen. Hieronder vind je ook een overzicht van je bestelling.
  • Haal mijn kaartjes op > Ordernummer
  • xxxx
  • U heeft betaald op
  • 16 april 2019 om 12:07

Bestelde producten

1x Dag Daluren € 16,50 Couponcode: xxxxxx- € 16,50 Totaal € 0,00 Uw kaartje ophalen

  • Vergeet niet je ticket op te halen voordat je gaat reizen. Afhankelijk van je bestelling betekent dit dat je:
  • Je e-ticket downloadt via de Haal mijn tickets op-knop en uitgeprint meeneemt op uw reis. Let op: als je het e-ticket laat uitprinten bij de OV Service & Tickets winkel, betaal je €1 servicekosten! Makkelijker is het om je ticket direct op je mobiele telefoon te laden. Dit kan ook via de Haal mijn tickets op-knop.
  • Je vervoerbewijs op je OV-chipkaart laadt bij de ticketautomaat:
  • Houd je OV-chipkaart voor de kaartlezer op de automaat.
  • Kies ‘ophalen bestellingen’ en volg de aanwijzingen op het scherm.
  • Vergeet niet in- en uit te checken.

Heeft u vragen?

  • Voor vragen kunt u contact opnemen met NS Klantenservice. Onze medewerkers staan u graag dag en nacht te woord op telefoonnummer 030 - 7515155.

Wij wensen u een prettige reis.

Edit: codes weggehaald
Wat ontzettend zuur dat de verbinding verbroken werd. Wellicht ging er iets mis?

Wil je me anders een privé bericht sturen? Dat doe je door op mijn naam te klikken en dan op "stuur bericht".

Graag ontvang ik je naam, adres, woonplaats, geboortedatum en e-mailadres.

Stuur je ook je ordernummer of ticketnummer mee?
Ik heb geen privé bericht meer van je ontvangen. Is het gelukt?
Ik heb via de NS app een half uur geleden een eticket geboekt voor Ams CS naar Schiphol waarvan de betaling bleef hangen. Het bedrag is afgeschreven en heb een bevestiging ontvangen met een link om het kaartje te laden in mijn mobiele app. Helaas werkt dit niet. Ik krijg de klantenservice telefonisch niet te pakken en zal nu mijn ov kaart opladen om alsnog te kunnen reizen omdat ik niet kan wachten. Graag hoop ik een restitutie te kunnen ontvangen. Vriendelijke groet
Hoi Anita S, welkom bij de NS Community!

Helaas hebben we te maken met een storing, waardoor het laden van het ticket niet lukt. Je kan inderdaad reizen met je OV-chipkaart, en we zullen de gemaakte kosten achteraf vergoeden. Hiervoor kan je morgen contact opnemen met de klantenservice.

Ik wens je voor nu een goede reis toe en excuses voor dit ongemak!

Reageer