beantwoord

Eticket reisdatum veranderen ivm afgelast evenement

• 15 maart 2020
  • 7 reacties
  • 281 Bekeken

Ik heb voor 20 maart en 21 maart Etickets gekocht  bij veilingen voor mijn vriendin en ik.

Ik had ze al geactiveerd, maar helaas word alles in de Brabanthallen afgelast van wegen het caronavirus

En word verplaatst naar 31 mei, maar dan zijn mijn tickets verlopen, en kan ik ze in de prullebak gooien,en dat is toch 46 euro. mijn vraag was zou ik ze mee kunnen nemen, naar de verplaatste datum 29 mei en 30 mei, vriendelijke groeten Rian van der Have Kodde Klantnummer 20674587

icon

Beste antwoord door Sascha NS 15 maart 2020, 12:02

Goedemiddag havekodde.

Zoals te lezen in dit topic : “Met de aankondiging van het kabinet dat evenementen met meer dan 100 deelnemers komen te vervallen zullen veel reizigers niet naar hun concert, beurs of ander evenement kunnen reizen met hun treinticket. In dat geval kunnen reizigers contact opnemen met onze Klantenservice en de situatie bespreken. Wederom geldt het verzoek om dit zover mogelijk via Chat of Sociale Media te laten verlopen. ”

Bekijk origineel

7 reacties

Goedemiddag havekodde.

Zoals te lezen in dit topic : “Met de aankondiging van het kabinet dat evenementen met meer dan 100 deelnemers komen te vervallen zullen veel reizigers niet naar hun concert, beurs of ander evenement kunnen reizen met hun treinticket. In dat geval kunnen reizigers contact opnemen met onze Klantenservice en de situatie bespreken. Wederom geldt het verzoek om dit zover mogelijk via Chat of Sociale Media te laten verlopen. ”

Waar kan ik de chat vinden, heb er wel naar gezocht

Badge +3

Druk op deze pagina op de knop Chat met NS.

Reputatie 7
Badge +3

@havekodde

Waarom toch van te voren verzilveren als dat van alle kanten wordt afgeraden?

@havekodde

Toen was er nog geen corona, en ik moest die dag weg, vandaar

En dit eticket was aan datum  verbonden

@havekodde

Toen was er nog geen corona, en ik moest die dag weg, vandaar

En dit E-ticket was aan datum verbonden

Reageer