beantwoord

Eticket voor augustus nog niet mogelijk?

• 9 mei 2015
  • 2 reacties
  • 128 Bekeken

Waarom kan ik bij het verzilveren van mijn etickets voor augustus deze maand nog niet selecteren?
icon

Beste antwoord door Inge NS 9 mei 2015, 15:50

Welkom op het forum w18288!

Je kunt tot maximaal 30 dagen voor de reisdatum een e-ticket aanmaken. Gaat het verder om een regulier betaald e-ticket of een couponcode die je wilt inwisselen voor een actiekaartje?

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Overige producten. Daar komt je vraag het beste tot zijn recht.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 1
Badge
vanwege veels te vroeg. Meestal wordt gewoon een scherm getoond met data waarvoor je kan boeken- de rest kan iedereen zelf ook wel bedenken die ooit online geboekt voor iets heeft.
Je bent verder nogal vaag over waar het precies over gaat-is het soms een of andere actie die maar tot 31/7 geldt?
Tot slot: op dit forum staat elke dag wel een zeurvraag van iemand die toch niet kon of ziek viel en al etickets weken tervoren had gemaakt. Dat risico van iets tussendoor komen (want na opgeroepen niet meer wijzigen noch terugbetalen) is uiteraard ook steeds groter naarmate de periode vooraf langer is.
Welkom op het forum w18288!

Je kunt tot maximaal 30 dagen voor de reisdatum een e-ticket aanmaken. Gaat het verder om een regulier betaald e-ticket of een couponcode die je wilt inwisselen voor een actiekaartje?

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Overige producten. Daar komt je vraag het beste tot zijn recht.

Reageer