beantwoord

Eticket zonder datum

• 5 augustus 2016
  • 7 reacties
  • 357 Bekeken

• Intercity
  • 28 reacties
Ik heb op 15 juli 2 e tickets gekocht.
Ik wist de datum nog niet wanneer ik er mee zou reizen.
Dus heb ik ervoor gekozen on de data op een later tijdstip in te vullen.
Nu weet ik de data.
Maar ik snap er niets van hoe ik de eticket op datum krijg.
Ik heb een mail gekregen met daarin hoe bestel ik een kaartje.
Als ik op het gele balkje met haal mijn kaartje op klik krijg ik het volgende

2e klasse, De reisdatum moet nog worden bepaald. (uiterlijk: 30-09-2016)

Een reisdatum moet nog worden bepaald voordat u de gegevens per reiziger kunt bijwerken.Bijwerken
Reiziger 1

Ontvangstwijze later bepalen
U heeft nog geen persoonsgegevens ingevuld. Klik op ‘wijzigen’ om uw gegevens in te vullen.

Dat laatste is in lichtgrijs gedrukt en kan je niet aanklikken

Groetjes Mom
icon

Beste antwoord door Tochjo 5 augustus 2016, 09:54

Er zijn de afgelopen dagen meer mensen geweest die dit probleem hadden. Het lijkt erop dat het gaat om een probleem met de website dat u niet eenvoudig zelf kunt oplossen.

Ik raad u daarom aan even direct contact op te nemen met de klantenservice van NS om de reisdatum ingevuld te krijgen. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Bekijk origineel

7 reacties

Badge +3
Er zijn de afgelopen dagen meer mensen geweest die dit probleem hadden. Het lijkt erop dat het gaat om een probleem met de website dat u niet eenvoudig zelf kunt oplossen.

Ik raad u daarom aan even direct contact op te nemen met de klantenservice van NS om de reisdatum ingevuld te krijgen. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Ik ga het gelijk doen.
Heel erg bedankt
Gebeld met de ns.
Tjeetje wat wordt je lang in de wacht gezet.
Maar het is opgelost.
Ze hebben de juiste data ingevoerd en sturen mij een mail die op datum staat en deze kan ik uitprinten.

Het probleem is inderdaad dat er een fout is geslopen in het systeem.
Ze zijn hard bezig om te fout te herstellen

Groetjes en fijne dag mom
De nieuwe mail met bevestiging wijziging van eticket doet het ook niet, zucht
Weer gebeld met ns, weer weet niet hoelang in de wacht.
Nu een meneer aan de lijn, moest alle gegevens van me hebben en zou rechtstreeks de eticket mailen.
Terwijl ik nog aan het bellen ben, kreeg ik nog een keer een mail met draain, haal uw kaartjes op.
Gelijk maar geprobeerd, want opnieuw bellen en in de wacht worden gezet had ik ook geen zin in.
Terwijl ik zeg dat deze link ook niet werkt, zegt hij probeer het later nog eens.
Ja daar heb ik niets aan zeg ik.
Toen werd de verbinding verbroken.

Zucht

Toch een fijne dag gewenst mom
mom, wat vreemd dat het nog steeds niet gelukt is. Ik wil je adviseren om contact met ons op te nemen via één van de andere kanalen die Tochjo in de reactie heeft genoemd:

Hier wordt je namelijk ook erg snel geholpen, als je het liever bij dit forum wil houden mag je mij ook een privébericht sturen door op mijn naam en stuur bericht te klikken, maar de kans is vrij aanwezig dat ik je niet optijd kan helpen omdat ik niet altijd aanwezig ben. De reactiesnelheid van bovenstaande kanalen ligt het hoogst.

EDIT: Er is op dit moment een storing waardoor het openen van tickets op dit moment problematisch kan zijn. Hopelijk is het snel opgelost.
Ik had laatst 2 potten pindakaas, waarop ook geen datum op het etiket stond.
Ik heb het nummer gebeld die tochjo gegeven heeft.
De chat kon niet, want er stond: wegens drukte kunt u geen gebruik maken van de chat.
Ik hoop dat de storing morgen opgelost is en ik de link in de mail wel kan openen en uitprinten.

Groetjes mom

Reageer