beantwoord

Etickets bestellen voor hond en fiets?

• 29 oktober 2014
  • 5 reacties
  • 277 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 2 reacties
Ik wil in de zomer van elst overbetuwe naar harlingen haven , wil hond en fiets meenemen in de trein
icon

Beste antwoord door De luchtmacht 29 oktober 2014, 15:38

Nee, zowel de Dagkaart Hond als Dagkaart Fiets zijn niet als e-ticket verkrijgbaar. Je kunt ze wel, zonder toeslag, uit de automaat halen of ze op de OV-chipkaart waarmee je zelf reist laden.
Bekijk origineel

5 reacties

kan ik etickets hiervoor bestellen?
Reputatie 7
Badge +4
Er wordt alleen gesproken over een wegwerpchipkaart uit de automaat en het bijplaatsen op uw ov-chipkaart, het kan dus niet met een e-ticket.
Nee, zowel de Dagkaart Hond als Dagkaart Fiets zijn niet als e-ticket verkrijgbaar. Je kunt ze wel, zonder toeslag, uit de automaat halen of ze op de OV-chipkaart waarmee je zelf reist laden.
Hallo Pita! Welkom op het NS serviceforum. Leuk dat je je weg hier naartoe hebt gevonden. Op de vindbaarheid te vergroten heb ik je topic naar het subforum overige producten verplaatst en de titel een klein beetje aangepast. Ik zie dat je al goed bent geholpen. Het antwoord van De luchtmacht heb ik als beste gemarkeerd, maar ook het antwoord van Thom is juist in dit geval. Hopelijk weet je zo voldoende Pita.
dankjewel

Reageer