beantwoord

Etickets zelfde code

  • 25 augustus 2015
  • 1 reactie
  • 88 Bekeken

Ik heb net 2 E-tickets gekocht. Ik heb ze nu uitgeprint maar ik zie dat ze beide de zelfde code hebben? Is dit een probleem? Tevens wil ik hier gebruik van maken samen met mijn vriendin maar op beide tickets staat mijn naam? Is dat een probleem!
icon

Beste antwoord door ErikVD 25 augustus 2015, 12:49

Dat laatste zeer zeker wel. Ieder e-ticket moet qua naam en geboortedatum exact te koppelen zijn aan een persoon. Die persoon moet zich ook kunnen legitimeren in de trein bij controle.

NS geeft geen restitutie op incorrect ingevulde en geprinte e-tickets, dat geld ben je dus kwijt.


Die code is er alleen maar om de eventuele poortjes te kunnen openen op het station.
Bekijk origineel

1 reactie

Dat laatste zeer zeker wel. Ieder e-ticket moet qua naam en geboortedatum exact te koppelen zijn aan een persoon. Die persoon moet zich ook kunnen legitimeren in de trein bij controle.

NS geeft geen restitutie op incorrect ingevulde en geprinte e-tickets, dat geld ben je dus kwijt.


Die code is er alleen maar om de eventuele poortjes te kunnen openen op het station.

Reageer