beantwoord

extra kaartje moeten kopen door storingen

  • 28 december 2018
  • 1 reactie
  • 86 Bekeken

Gisteren bestelde ik via internet een retourtje Assen- Amsterdam, ik kocht de actie van 22,-.
De kaart laadde 2 keer wel, aan de conducteur laten zien, daarna hield ie er mee op en kon ik m niet openen.
Ik heb het ook nog geprobeerd eenmaal aangekomen in Amsterdam bij vrienden via de computer, toen zag ik dat NS een storing heeft op de website.
Om geen boete te riskeren heb ik alsnog een enkeltje naar Assen gekocht voor 24,00,-.
Vervolgens laadt deze ook niet! Wel een email en betalingsbewijs.

Op Amsterdam centraal was bij de NS medewerker de storing bekend en hij heeft voor mij het poortje geopend.

Ik heb nu wel teveel betaald door storingen van jullie app & website.

Ik zou graag mijn geld terug willen voor het enkeltje terug van 24,00,-.

Wie kan mij helpen NS?
icon

Beste antwoord door Thom 28 december 2018, 15:59

U kunt hiervoor contact opnemen met Klantenservice.
030, 7515155, maar het is druk.Via Internet, of na een uur of tien vanavond is handiger. U heeft verstandig gehandeld, hou beide kaartjes bij de hand.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
U kunt hiervoor contact opnemen met Klantenservice.
030, 7515155, maar het is druk.Via Internet, of na een uur of tien vanavond is handiger. U heeft verstandig gehandeld, hou beide kaartjes bij de hand.

Reageer