beantwoord

factuurbetalen

  • 16 September 2022
  • 2 reacties
  • 38 Bekeken

Beste meneer/mevrouw,

Vandaag kreeg ik een e-mail dat ik een rekening van 14 euro moet betalen, maar ik heb deze twee dagen geleden betaald, mag ik weten waarom?

icon

Beste antwoord door Tochjo 16 September 2022, 11:54

Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3

Gaat het om een betaling die u zelf hebt gedaan en dus niet een automatische incasso? Misschien was uw betaling dan nog niet verwerkt toen de mail verstuurd is.

Hoe dan ook, deze community is bedoeld om reizigers door andere reizigers te laten helpen. Wij kunnen vanzelfsprekend niet bij uw klantgegevens. Voor zaken zoals deze moet u rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice.

Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag telefonisch bereikbaar op het nummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Houdt u bij online contact wel rekening met een reactietijd die kan oplopen tot enkele dagen.

Reputatie 7
Badge +3

Dit is een reizigers-helpen-reizigerscommunity. Wij kunnen niet bij klantgegevens en weten dus niet waarom. Waarschijnlijk is de betaling nog niet verwerkt. Om te weten of de betaling goed is gegaan kun je het beste telefonisch, via chat, Twitter of Facebook contact opnemen met NS klantenservice.

Reageer