beantwoord

fiets

• 27 March 2021
  • 9 reacties
  • 216 Bekeken

ik wil doorgeven dat bij treinstel 9593 geen fietslogo op de deuren staat. De hele trein langs gelopen en uiteindelijk in de laatste deur gestapt waar een rolstoel/kinderwagen op stond. Daar stond ik de boel te blokkeren. Op een volgend station uitgestapt en treinstel ontdekt waar fietsruimte was. Maar dus geen logo op de deur. Erg onhandig!!

icon

Beste antwoord door Loes 27 March 2021, 11:36

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Fiets mag alleen staan op fietsplaatsen. Dus niet op een rolstoel plaats. Het is vervelend dat er geen fietslogo stond, maar jouw fiets had niet mee gemogen.

Reputatie 7
Badge +3

Fiets mag alleen staan op fietsplaatsen. Dus niet op een rolstoel plaats. Het is vervelend dat er geen fietslogo stond, maar jouw fiets had niet mee gemogen.

Pff ...

Reputatie 7
Badge +3

Pff ...

@mrfreeze Zeker nooit een vallende fets tegen je aangehad die op een verkeerde plaats in de trein stond. Ook fijn als je als rolstoeler of met kinderwagen niet mee kan omdat er een fiets staat. Pfff...

Reputatie 7
Badge +3

Daar gaat het helemaalniet om. MarHen geeft toch juist aan dat hij/zij het zelf ook erg vervelend vond? Dan kun je wel weer met het vingertje gaan wijzen, maar daar heeft niemand iets aan.

Overigens meen ik her en der wel een fietslogo te bespeuren. Het is alleen onhandig dat ze op de deuren staan en niet erboven. Als er mensen voor de deuren staan te wachten zie je ze misschien niet.

Treinstel 9593 is een VIRM4 en heeft 2 fietsbalkons. Als er geen stickers op de deuren staan, missen we aan 1 zijde al 4 stickers. Das best gek, dus dat is wel een punt van aandacht iig. 

Heb hem doorgegeven, hopelijk wordt het snel opgepakt.

Reputatie 7
Badge +3

Beetje vreemde reacties links en rechts hier. Iemand meldt alleen maar heel keurig dat er stickers op het treinstel ontbreken en dat er dus wat werk aan de winkel is voor NedTrain.  

Reputatie 7
Badge +3

Daar gaat het helemaalniet om. MarHen geeft toch juist aan dat hij/zij het zelf ook erg vervelend vond? Dan kun je wel weer met het vingertje gaan wijzen, maar daar heeft niemand iets aan.

Overigens meen ik her en der wel een fietslogo te bespeuren. Het is alleen onhandig dat ze op de deuren staan en niet erboven. Als er mensen voor de deuren staan te wachten zie je ze misschien niet.

Inderdaad geeft MarHen aan dat er geen fietslogo staat, maar dat is geen alibi om dan maar de fiets op een plaats te zetten die daarvoor niet bestemd is.

Een reactie op mijn reactie die niets met topic te maken lijkt mij overbodiger dan mijn reactie.

De ontbrekende logo's gaan opgep(l)akt worden.

Er was een man met een kinderwagen, die had van mij geen last. Ik heb mijn fiets de hele tijd vastgehouden, geen kans dat hij op iemand zou vallen. Blij om te lezen dat het wordt doorgegeven en opgeplakt. Dat was mijn enige bedoeling.

Reputatie 7
Badge +3

@MoDe Natuurlijk is het ontbreken van stickers geen alibi om de fiets maar ergens neer te zetten. Maar je hebt vaak maar weinig tijd om met je fiets naar de juiste ingang te komen. Het wordt een onmogelijke taak wanneer die juiste ingang niet staat aangegeven.

Je bent wel erg te kwader trouw.

Reageer