beantwoord

Fiets in de trein

• 16 september 2019
  • 1 reactie
  • 123 Bekeken

Beste,
Ik had thuis “fietskaart dal” gekocht. Toen ik op mijn fiets stapte naar het station kwam ik tot de ontdekking dat mijn fietsband lek is waardoor ik geen gebruik kon maken van mijn gekochte “fietskaart dal”. Nu luidt mijn vraag als volgt.
Is het mogelijk dat ik dit bedrag terug kan krijgen of dat ik de “fietskaart dal” op een andere dag gebruik?

Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Jaimy van der Roest
icon

Beste antwoord door Robert B 16 september 2019, 12:13

Welkom bij de NS Community!

Helaas is dit niet mogelijk want met een fietskaartje hoef je niet in te checken en met een e-ticket (je zei thuis gekocht) kán je niet inchecken. Het ticket is dus geldig voor die dag, en daar kan niets aan gedaan worden.

Voor een volgende keer, een fietskaartje kopen uit de kaartautomaat is net zo duur en dan weet je zeker dat je het ook echt gaat gebruiken.
Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3
Welkom bij de NS Community!

Helaas is dit niet mogelijk want met een fietskaartje hoef je niet in te checken en met een e-ticket (je zei thuis gekocht) kán je niet inchecken. Het ticket is dus geldig voor die dag, en daar kan niets aan gedaan worden.

Voor een volgende keer, een fietskaartje kopen uit de kaartautomaat is net zo duur en dan weet je zeker dat je het ook echt gaat gebruiken.

Reageer