beantwoord

fietskaart kopen in de app

• 16 juni 2019
  • 1 reactie
  • 173 Bekeken

Sinds meer dan 1 jaar koop ik regelmatig een fietskaart via de NS-app. De laatste tijd kan ik slechts één kaart per keer kopen, dus moet het hele circuit 2 maal worden uitgevoerd. Wat erger is: vandaag koop ik een fietskaart. De bank geeft als betaalmoment 13.15 uur. De mail met de bevestiging komt binnen om 14.11 (ik zat al in de tweede trein). De kaart in de app opladen lukt pas thuis. Oh ja, en het kopen van een fietskaart in de automaar lukte ook niet omdat mijn pinpas als "ongeldig" werd gezien. Deze is kort daarvoor en daarna gewoon gebruikt in andere winkels. Graag een oplossing...
icon

Beste antwoord door Denice NS 17 juni 2019, 09:58

Welkom bij de Community, gonnieV.

Vervelend dat je de laatste tijd problemen ervaart met het kopen van een Dagkaart Fiets 😓. Ik moet bekennen dat ons E-ticket systeem de laatste week regelmatig problemen heeft met als resultaat dat tickets niet of te laat worden verzonden. Dit zou inmiddels weer opgelost moeten zijn. Wanneer je problemen ervaart met je bankpas bij de automaat (ik ga er vanuit dat het een Nederlandse bankpas betreft) kan je het beste even contact opnemen met het storingsnummer op de automaat. Aangezien je je pas ergens anders zonder problemen kan gebruiken kan het zijn dat de betreffende automaat nagekeken moet worden.
Bekijk origineel

1 reactie

Welkom bij de Community, gonnieV.

Vervelend dat je de laatste tijd problemen ervaart met het kopen van een Dagkaart Fiets 😓. Ik moet bekennen dat ons E-ticket systeem de laatste week regelmatig problemen heeft met als resultaat dat tickets niet of te laat worden verzonden. Dit zou inmiddels weer opgelost moeten zijn. Wanneer je problemen ervaart met je bankpas bij de automaat (ik ga er vanuit dat het een Nederlandse bankpas betreft) kan je het beste even contact opnemen met het storingsnummer op de automaat. Aangezien je je pas ergens anders zonder problemen kan gebruiken kan het zijn dat de betreffende automaat nagekeken moet worden.

Reageer