Hoe kom ik er achter op welke plaats ik sta op de wachtlijst voor fietskluis bij een station ? (in dit geval Beilen) Een paar maand geleden kreeg ik er wel informatie over, nu zegt men dat er geen betrouwbare informatie is.
Hoe kom ik er achter op welke plaats ik sta op de wachtlijst voor fietskluis bij een station ? (in dit geval Beilen) Een paar maand geleden kreeg ik er wel informatie over, nu zegt men dat er geen betrouwbare informatie is.
Goedemiddag Edxrv, Welkom op de NS Community!
Ik wil je vragen om contact op te nemen met onze klantenservice middels telefoon, chat, Facebook of X. Mijn collega kan dan zien waar je staat op de wachtlijst. De wachtlijst kan aangeven op welk plek je staat maar de wachtlijst geeft niet aan hoe lang het nog gaat duren voordat je een fietskluis krijgt toegewezen. Er dient eerst iemand zijn/haar fietskluis op te zeggen voordat er een fietskluis vrij komt.
Kan wel eens heel lang duren zie hier bijvoorbeeld in het topic over Dronten. Er zijn ook echter plaatsen waarbij het relatief wel snel gaat.
Ik had dus gebeld met klantenservice Zal het nog eens doen
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.