Skip to main content

Ik wil mijn fietskluis opzeggen, maar daarvoor moet ik een aangetekende brief sturen met de sleutel. Het probleem is: Ik ben die sleutel al meer dan 5 jaar kwijt. Hoe kan ik nu toch zorgen dat het betalen van die fietskluis die ik niet gebruik afloopt?

Hi Andre Engels! Waarom heb je eerder geen vervangende sleutel aangevraagd? Ik raad je aan om even contact met de Klantenservice op te nemen. Bij het verlies van een sleutel, dient het slot en de sleutels vervangen te worden en wordt er € 50,- in rekening gebracht. 


Die klanten service heeft mij meer dan een maand aabd laten wachten voordat ik een reactie kreeg nadat mijn sleutel gebroken was en mijn fiets in de kluis zat. En dan ook nog 50 euro durven vragen met een slap excuus dat het wat langer geduurd had dan u van ons gewend bent.  etc etc.

Ik heb die kluis 10 jaar en je wordt minachtend behandeld als stront. Zo ervaar ik zo'n reactie.


Reageer