beantwoord

Fietskluis vol met bladeren

Beste heer/mevrouw,
Ik heb gisteren mijn nieuwe fietskluis op station Nijmegen Dukenburg in gebruik genomen. Ik denk dat deze een tijd niet verhuurd is, want hij lag vol met herfstbladeren. De hoop bladeren is zo hoog dat ik mijn fiets er bijna niet in kon zetten. Worden de fietskluizen schoongemaakt voordat jullie ze asn een nieuwe gebruiker ( zoals ik) verhuren?
Vriendelijke groet,
Petra Bontje
icon

Beste antwoord door Denice NS 1 mei 2019, 21:18

Hi Petra! Welkom bij de Community!

Zo! Dat zijn dan nogal wat bladeren zeg! Uiteraard is het wel de bedoeling dat kluizen schoongemaakt/nagekeken worden voordat ze weer verhuurt worden. Helaas blijkt dit in de praktijk niet altijd te lukken 😞. Zou je kunnen aangeven welke kluis je huurt? Dan kan ik doorgeven dat deze een schoonmaakbeurt nodig heeft!
Bekijk origineel

9 reacties

Hi Petra! Welkom bij de Community!

Zo! Dat zijn dan nogal wat bladeren zeg! Uiteraard is het wel de bedoeling dat kluizen schoongemaakt/nagekeken worden voordat ze weer verhuurt worden. Helaas blijkt dit in de praktijk niet altijd te lukken 😞. Zou je kunnen aangeven welke kluis je huurt? Dan kan ik doorgeven dat deze een schoonmaakbeurt nodig heeft!
Beste Denice,
iHet gaat om kluis B3 op station Nijmegen Dukenburg.
Dank je wel alvast!
Groet, Petra Bontje
Top! Dankje!

Ik ga het melden! Hopelijk ervaar je snel verbetering!
Super, dank je wel!
Binnen 5 werkdagen zal er een schoonmaker langskomen heb ik begrepen 🙂. Ik verneem het graag als je ziet dat deze geweest is (of niet).
Fijn! Ik zal het laten weten.
Groet, Petra
Hi Petra! Is er inmiddels al een bezem door je fietskluis gehaald? 🙂
Beste Denice,
Ja, mijn fietskluis is afgelopen maandag keurig geveegd. Dank je wel voor het opvolgen!
Groet, Petra
Super! Fijn om te lezen 🙂. Nu kan je gelukkig je fiets weer op een normale manier kwijt 🙂

Reageer