beantwoord

fietskluisje beschikbaar?

• 3 October 2021
  • 4 reacties
  • 67 Bekeken

Hallo,

Ik overweeg een fietskluisje te huren op station Lochem voor de elektrische fiets van mijn dochter. Zij gaat na de zomervakantie met de trein naar de middelbare school. Kunt u mij laten weten of er kluisjes beschikbaar zijn of dat er een wachtlijst bestaat? Er worden zeer geregeld fietsen gesloten of gesloopt, dus de fiets tussen de andere fietsen stallen is absoluut geen optie.

groet,Tom

icon

Beste antwoord door Maxime NS 3 October 2021, 16:59

Bekijk origineel

4 reacties

Bedoel je na de zomervakantie van 2022? Als er namelijk nu wel een abonnement afgesloten kan worden: https://www.ns.nl/registratie-ketendienst/nsfiets?0, dan zegt dat niets over of dat volgend jaar nog kan.

Reputatie 6
Badge +1

Dat station wordt niet door NS bediend-door wat ´blauwnet´ heet maar de treintjes zijn van Syntus/Keolis en het hangt er dan maar helemaal van af wie de verantwoording heeft voor de haltes en alles wat er op staat. Soms-in de Achterhoek-kan dat zelfs de gemeente zijn

Ja, ik bedoel inderdaad na de zomervakantie van 2022. Is er een wachtlijst? Dat is de vraag.

Voor station Lochem is op dit moment een wachtlijst. Op dit moment staan er 10 mensen op de wachtlijst waarvan enkelen sinds april 2021.

Reageer