beantwoord

Fietspits

  • 6 april 2017
  • 4 reacties
  • 111 Bekeken

Ik had netjes een fietskaartje gekocht (en ingecheckt), maar moest van de conductrice direct weer de trein verlaten omdat het spits was. Daar had ik helemaal niet aan gedacht! Dus weer uitgecheckt en fietsend naar huis. Maar kan ik het gekochte fietskaartje (à € 6,10) nu declareren?
icon

Beste antwoord door Slidestops 6 april 2017, 12:09

Je kunt het proberen via 030-7515155. Het gaat dan wel om coulance, aangezien het duidelijk vermeld staat in de voorwaarden en overigens ook op het fietskaartje zelf.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Niet geschoten is altijd mis natuurlijk, jammer..
Ik ga het proberen...

Helaas. 😞
Je kunt het proberen via 030-7515155. Het gaat dan wel om coulance, aangezien het duidelijk vermeld staat in de voorwaarden en overigens ook op het fietskaartje zelf.
Dat begrijp ik. Ik ga het proberen, bedankt voor de snelle reactie!
Reputatie 7
Je kunt het proberen via 030-7515155. Het gaat dan wel om coulance, aangezien het duidelijk vermeld staat in de voorwaarden en overigens ook op het fietskaartje zelf.

Reageer