beantwoord

Fietstickets verkeerde datum

  • 23 april 2021
  • 1 reactie
  • 65 Bekeken

Ik heb zojuist 2 tickets gekocht voor morgen (24-4-2021) en daarna in de NS app 2 fietskaartjes erbij gekocht. Hoewel ik vrij zeker ben dat ik die ook op morgen had gezet zal ik wel iets verkeerd hebben gedaan, want ze staan nu op vandaag.

Hoe kan ik deze 2 fietskaartjes omzetten naar morgen?

 

Jefta

icon

Beste antwoord door Thom 23 april 2021, 23:10

Dat is normaal gesproken niet mogelijk. U heeft waarschijnlijk over het hoofd gezien dat u een datum moest instellen en dan wordt automatisch de huidige dag gekozen.

 

U kunt het echter toch proberen bij Klantenservice. Als het echt kort geleden is besteld, en het is helder dat het haast niet meer te gebruiken is vandaag, kan dat nog best lukken. Het lijkt me redelijk dat u een kaartje dat om elf uur ‘s avonds is besteld, niet meer zult gebruiken. Het is echter geen recht.

 

Ik zou zeker even contact opnemen, maar doe het wel meteen.  Ze zijn er 24 uur per dag, nu ook.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Dat is normaal gesproken niet mogelijk. U heeft waarschijnlijk over het hoofd gezien dat u een datum moest instellen en dan wordt automatisch de huidige dag gekozen.

 

U kunt het echter toch proberen bij Klantenservice. Als het echt kort geleden is besteld, en het is helder dat het haast niet meer te gebruiken is vandaag, kan dat nog best lukken. Het lijkt me redelijk dat u een kaartje dat om elf uur ‘s avonds is besteld, niet meer zult gebruiken. Het is echter geen recht.

 

Ik zou zeker even contact opnemen, maar doe het wel meteen.  Ze zijn er 24 uur per dag, nu ook.

Reageer