beantwoord

Fietstreinkaartje ook geldig bij Veolia?

• 11 maart 2016
  • 1 reactie
  • 403 Bekeken

Ik wil morgen mijn fiets meenemen op het traject Vierlingsbeek -> Beek-Elsloo. Nu moet ik het eerste stuk met vervoerder Veolia en het tweede stuk met de NS. Moet ik nog voor beide vervoerders een fietskaartje kopen of kan ik een kaartje voor beide vervoerders gebruiken? Alvast bedankt voor de info?
icon

Beste antwoord door Thom 11 maart 2016, 21:39

Het beste is een dagkaart fiets op het automaat van NS te kopen. Een NS-fietskaart is geldig bij Veolia maar een fietskaartje van Veolia is dat niet bij NS. Koop dus uw kaartje bij NS, die kunt u dan bij beide vervoerders gebruiken. Het is een dagkaart fiets.
De meeste stations die door Veolia worden bediend, hebben een NS-automaat, dus het verkrijgen ervan is geen probleem.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Het beste is een dagkaart fiets op het automaat van NS te kopen. Een NS-fietskaart is geldig bij Veolia maar een fietskaartje van Veolia is dat niet bij NS. Koop dus uw kaartje bij NS, die kunt u dan bij beide vervoerders gebruiken. Het is een dagkaart fiets.
De meeste stations die door Veolia worden bediend, hebben een NS-automaat, dus het verkrijgen ervan is geen probleem.

Reageer