beantwoord

Formulier declaratie vervoerbewijzen

• 10 april 2015
  • 2 reacties
  • 456 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 6 reacties
Volgens een brief van Ron Schneider kan men op ns.nl onder 'Klantenservice'
een formulier 'declaratie vervoerbewijzen' vinden!
Jammer genoeg zie ik daar niet een formulier voor declaratie van gemaakte
reiskosten met losse vervoerbewijzen na diefstal van mijn NS trajectkaart!
icon

Beste antwoord door Inge NS 11 april 2015, 09:48

Welkom op het forum Rob50!

Mijn collega doelde inderdaad waarschijnlijk op het 'Geld Terug bij vergeten abonnement' formulier. Hier kun je als houder van een Jaartrajectkaart drie keer per jaar gebruik van maken. Als je meer reizen hebt gemaakt, zou ik je willen aanraden om je verzoek in te dienen via een brief onder vermelding van je NAW-gegevens, geboortedatum en je IBAN + tenaamstelling. Vergeet niet de originele vervoerbewijzen mee te sturen.

P.s Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Overige producten. Daar komt je vraag het beste tot zijn recht.
Bekijk origineel

2 reacties

Gaat het om een vergeten abonnement (pdf)? - In andere gevallen moet u een brief schrijven aan de klantenservice.
Welkom op het forum Rob50!

Mijn collega doelde inderdaad waarschijnlijk op het 'Geld Terug bij vergeten abonnement' formulier. Hier kun je als houder van een Jaartrajectkaart drie keer per jaar gebruik van maken. Als je meer reizen hebt gemaakt, zou ik je willen aanraden om je verzoek in te dienen via een brief onder vermelding van je NAW-gegevens, geboortedatum en je IBAN + tenaamstelling. Vergeet niet de originele vervoerbewijzen mee te sturen.

P.s Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Overige producten. Daar komt je vraag het beste tot zijn recht.

Reageer